jonastroms
Vad var den senaste icke materiella produkt ni köpte som tjänst, service, rådgivning eller något inom IT eller annat?

Jag gjorde sist service på bilen med lite extramek. som landade på ca 2000 kronor
 
Hemmakatten
Inredningsdesignern för vår nya lägenhet.
 
  • Gilla
fremax och 1 till
  • Laddar…
jonastroms
Det lät som det sved i plånboken bara av namnet. :D
 
  • Gilla
Sammy_j
  • Laddar…
Undrar om dagens tandläkarbesök ( 7600:- ) räknas dit?
 
  • Gilla
yonna och 3 till
  • Laddar…
jonastroms
Givet om du inte fick något motsvarande 7600:- med dig hem ;) bara det inte är en fysisk produkt. Det var en saftigt peng men väl investerad får man förmoda.
 
jonastroms
Större företag kan jag gissa för betala mycket för vissa tjänster.
 
Hemmakatten
jonastroms jonastroms skrev:
Det lät som det sved i plånboken bara av namnet. :D
Nja, det här är i Portugal så inte lika blodigt dyrt som i Sverige. Ska också låta tillverka en förvaring under en trapp och en bokhyllevägg vilket blir billigare än att köpa nytt i butiker.
 
jonastroms
Hemmakatten Hemmakatten skrev:
Nja, det här är i Portugal så inte lika blodigt dyrt som i Sverige. Ska också låta tillverka en förvaring under en trapp och en bokhyllevägg vilket blir billigare än att köpa nytt i butiker.
Hur stor prisskillnad skulle du tro det var om du gjorde samma renovering i Sverige?
 
Kantskärning av enskild väg.

Egentligen städning, men hur kul låter det?
 
Anlitade en rörmokare för att installera radiatorer i källaren, 36038 kr, varav 2462 var avgift för hans bil (mellan Malmö och Lomma 5 km).
 
Redigerat:
  • Ledsen
  • Gilla
Sammy_j och 2 till
  • Laddar…
jonastroms
Vad dyra era var, jag tyckte mitt pris var ganska högt.
 
Städning 500kr
 
  • Gilla
jonastroms
  • Laddar…
Genomgång av imkanaler och spis med insats. Ca 1500
 
Planteringsplan och ritningar av trädgårdsarkitekt, ca 18 000 kr.
 
  • Gilla
Hemmakatten
  • Laddar…
Hemmakatten
Klokt gjort, nu kan ni i lugn och ro anlägga gångar och sittplatser och plantera lite i taget. Allt behöver inte vara färdigt på en gång.
 
  • Gilla
jocke31
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.