X. Dubbelsidig bits och stödhandtag.

Jag har en skruvdragare från Ullared och så har jag ärvt en från min far som han köpt på Lidl. Båda har en sammalagd batteritid på ca 30 min och en laddningstid på ca 5 timmar... En inte så gynnsam ekvation då jag har ett altanbygge samt bygge av en redskapsbod framför mig.
Fast jag kan väl använda min borrmaskin med sladd? :p
 
Svar: x
Motivering: För jag har mer än en skruv lös.
 
Svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag
Motivering: Ett tegelhus kräver en ordentligt skruvdragare! har tröttnat på att släpa fram förlängningssladdar för att sätta upp krokar och hyllor!
 
Svar : X

skulle vara skoj att ha och se hur den står sig emot dom 3 ledande märkena
 
Svar x.

Pappaledig med en 1,5 åring och trall byte på altanen till sommaren, börjar tro att jag tagit mig vatten överhuvudet.. Den gamla skruvdragaren kan dottern leka med och pappa kan försöka skruva altan med den nya såkanske vi kan ro det här projektet i land tillsammans.
 
Svaret är X, Dubbelsidig bits och stödhandtag :)

Jag studerar Civilingenjör och har ett projekt där jag ska bygga en obemannad butik (varje kund identifierar sig i dörren för att låsa upp denna o handlar sedan på egen hand, helt utan personal). Skulle spara väldigt mycket tid, frustration och kaffe med en ordentlig maskin (denna verkar AEGa fett, tänk er ordet "äga fett" - fast på skånska :)) då jag själv ritar och bygger byggnaden från grunden (25 kvm, ett pilotprojekt)! Pappas gamla Makita börjar ge upp och pengarna behövs på andra ställen, exempelvis till butikens passersystem :)

May the Force (70NM) be with you, and hopefully soon with me aswell ;)

Ha det bra!
Mvh Edvin Johansson
 
Svar X

Motivering Då kan jag äntligen skrota min gamla som jag för tillfället inte minns märket på samt att batteriet dör efter 2 min. Nej aldrig mer billiga prylar! Kvalitet ska det vara och det med basta!
 
Svar: X. Dubbelsidig bits och stödhandtag.

Motivering: Borrskruvdragare är hushållets viktigaste verktyg och kan dra in den mest ovana i schyssta byggnationer. Med dess hjälp har jag gett mig in på massor av roliga byggen, men jag har märkt att den jag har saknar tillräckligt med kraft. Ibland har jag till och med valt att använda en gammal hederlig skruvmejsel - du vet, en sådan där man snurrar på med handen. Efter för många sådana snurrningar protesterar mina leder och jag tvingas vila med handen i bandage. En ny kraftfull borrskruvdragare skulle ge mig många snickeriår utan ledbesvär.
 
Svar : X Dubbelsidig bits och stödhandtag
Jag brukar alltid envisas med handskruvmejsel, vore coolt att plötsligt hala fram den här skruvdragaren inför min häpna man.
 
Svar: X

Jag har bara haft glädjen att äga ett AEG-verktyg tidigare, och det var robust som en pansarvagn. Jag behöver verkligen en riktigt stark maskin för några byggprojekt, en som kan dra stora hålsågar, och jag har svårt att tänka mig att någon gör det bättre än AEG.
 
X. Dubbelsidig bits och stödhandtag

Nyligen köpt hus och håller på med lite små renoveringar här och där.
Och det hade ju inte varit fel med en fin ny dragare som pallar trycket :)
 
Svar: X

Svärfar glömde min DeWalt i bilen när han åkte hem till Malta så den bor nu i varmare klimat (lyckost) och jag står i snålblåst, regn och nollgradigt och skruvar panel med en gammal risig grön Bosch där batteriet är slut innan jag hinner muttra tre svordomar i följd...
 
Svaret är X - Dubbelsidig bits och stödhandtag.

Under flera veckors tid har jag sökt på bygga hus.se hur jag kan bygga upp min "verktygslåda" på bästa sätt inför vårat nya hus. Det har varit viktigt att både min sambo och jag kan använda verktygen samt att dom ska vara av bra kvalité. Med denna maskin skulle vi båda kunna jobba med huset på samma villkor.
Nyckeln till huset från -29 fick vi i onsdags så nu är det bara att köra igång ... hela familjen.
 
Svar X - Dubbelsidig bits och stödhandtag.

Motivering: Väntar första barnet nu till våren och behöver renovera klart barnkammaren innan dess, med en ordentlig skruvdragare kommer alla skruvar till golv, tak och väggar gå i fort och galant så att allt är klart när liten tittar ut och jag kan njuta av att bli far!
 
Svar: X

Nu när jag ska byta både karm och dörr,
så bli inget sig likt som det var förr..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.