Hej!

I trådarna markeras numera trådskaparens inlägg med avvikande färg. Jag tror det skulle vara bra även om "ens egna" inlägg markeras, exempelvis med en annan avvikande färg.

Speciellt om det kommer nya inlägg i äldre trådar vore det bra om man någorlunda snabbt kunde gå tillbaka och enkelt se vad man redan skrivit i tråden.

Vad tycker ni om det? Är det enkelt görbart. Jag gissar att det inte borde vara speciellt komplicerat.
 
Alfredo, ett mycket enkelt sätt att lösa detta är att skaffa sig en "avatar" som du känner igen och som är lite speciell.
Jag har inga problem att hitta mina inlägg (om jag någonsin skulle vilja det) för de syns som sagt väldigt tydligt.

Säg bara till, så skall jag hjälpa dig att hitta något som passar din personlighet :)
Annars har du ju också det nya menyalternativet Deltagit.

Men jag skulle kunna tänka mig att denna kanske skulle passa dig:
Mario-500x500.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


:D
 
  • Älska
Alfredo
  • Laddar…
Jag har inte sett några high lights​..
 
M
mycke_nu skrev:
Jag har inte sett några high lights​..
Inte jag heller, förrän jag tittade lite nogrannare efter att ha läst denna tråden. TS inlägg är blågröna medans övriga är grå. Mycket diskret och av någon märklig anledning har detta gått mig förbi innan...
 
KnockOnWood skrev:
Alfredo, ett mycket enkelt sätt att lösa detta är att skaffa sig en "avatar" som du känner igen och som är lite speciell.
Ja Avatar har jag sett och visst var den lite speciell men vad hjälper det mig??? :x

KnockOnWood skrev:
Säg bara till, så skall jag hjälpa dig att hitta något som passar din personlighet [bild]
Men jag har så många personligheter, lite schizofren säkert... Nu blir jag förvirrad...

KnockOnWood skrev:
Men jag skulle kunna tänka mig att denna kanske skulle passa dig:
Undrar om det där var en komplimang eller en förolämpning... Hmm, måste fundera ett tag... ;)
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Alfredo skrev:
...
Undrar om det där var en komplimang eller en förolämpning... Hmm, måste fundera ett tag... ;)
Jag bara tyckte att ditt användarnamn lät lite sydeuropeiskt, och Mario är väl italienare?
Så där, nu känner vi igen dig :)
 
KnockOnWood skrev:
Jag bara tyckte att ditt användarnamn lät lite sydeuropeiskt, och Mario är väl italienare?
Japp, det verkar stämma. Jag har inga problem att associeras med en italienare. Dock vete tusan om jag är helt bekväm med att kopplas ihop med snickare och rörmokare. Efter några år här har man ju hört ett och annat om dom. :p :D;)
KnockOnWood skrev:
Så där, nu känner vi igen dig :)
Ja denna tråd känns rätt pinsam med tanke på hur självklar lösningen var... :surprised: Har aldrig orkat bry mig om avatar men den löser ju effektivt min fråga.
 
MaxPax skrev:
Inte jag heller, förrän jag tittade lite nogrannare efter att ha läst denna tråden. TS inlägg är blågröna medans övriga är grå. Mycket diskret och av någon märklig anledning har detta gått mig förbi innan...
Borde mao kallas low-lights..
 
För att runda av det hela
https://www.youtube.com/watch?v=nqapHxEU6nQ

Liten anekdot:
Per Fritzell, som en gång var en lovande "Emil" på Chalmers Tekniska Högskola, CTH,
sommarjobbade hos mig ett år.
Per var redan då en enorm tillgång på vår årliga sommarseglats i Göteborgs skärgård.
Maken till trubadur och sångröst har jag aldrig träffat.

Tack Per, om du läser detta (y)
Ditt sista verk på fabriken var åtta Maxi 80-master. Du kommer säkert ihåg dem.
Och visst, det är lätt att ta fel på 9060 och 9600 mm :)
 
MaxPax och Alfredo, bra att ni laddar upp en avatar. Det går mycket snabbare att då se vem som gjort vilket inlägg.
 
Sen kan det ju vara lite kul om vi alla i motsträvarbranschen använder sama ava..., ä..., vad f-n, bild asså.
Som den här dumstruten :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.