Fungerar verkligen denna låda utan att man har exklusiva internet-adresser? Datorns Skype-program ligger väl och pollar en mellanserver. Fungerar slingbox på ett liknande vis?
 
D09
Svar 1

Jag skulle vilja reta mina kollegor med att jag har något som inte dom har 😄
 
Svar: 1

Hade varit bra att ha den när man ligger ute på landsortshotell som inte behagar ha några andra kanaler än 1,2 och 4!!
 
Rätt svar: 1
Jag fyller år den 22a. Så detta hade varit en perfekt present då jag annars inte har en aning vad jag önskar mig
 
Svar 1

Eftersom vi bor i England under ett år skulle detta vara ett perfekt sätt att se på svenska barnprogram på TV, särskilt som SVT play är blockerat om man inte har svenskt IP nummer. Bara att koppla in boxen i huset hemma Sverige!
 
Alt 1

Motivering: Har ingen, jag vinner ju aldrig så varför skulle jag vinna nu .....så...pass på den.
 
Svar 1.
Med en Slingbox kan vi åka vart vi vill och när vi vill och ändå se våra favoritprogram
 
Alternativ 1

Skulle vara perfekt att ta med "paddan" och se på TV när man tar ett bad, eller ute i studion när man behöver vila sinnet (öronen ;)) eller varför inte kolla TV i sängen :)
 
1.

För att vi har en gård med flera byggnader som vi kan använda det i.
 
Alternativ 1 - 1080

Jag säger bara - Solsidan när man sitter och ugglar på ett hotellrum utomlands. Med denna lilla pryl, som dessutom med sin design kommer göra sig bra i TV-rummet, kan man vad jag förstår kolla på TV4-play även utanför Sveriges gränser...
 
Svar 1;

Jag borde vinna för: Jag är med i tävlingen "Flest prylar när han dör vinner" och just nu, pga barn, husrenovering och en massa andra utgifter, ligger jag hjälplöst efter... En vinst av en sån här pryg skulle ge mig en välbehövlig boost i denna tävling
 
Svar: 1
Drømmeløsning som gir maks valgfrihet for TV-entusiaster.
 
SVAR 1 1080p

Det vore helt fantastiskt att slippa rulla tummarna, gå på promenader eller till gymmet under mina resor runt om i norden och europa. Rambo dubbad på tyska där rösten låter som Björne i magasinet är ju inget alternativ att kolla på...
 
Svar nr 1

Svärmor är trevlig på alla sätt och vis men efter 12 år i hennes sommarstuga om somrarna där det finns två filmer. Den ena är ”Inte utan min dotter” och den andra är en dokumentärfilm som handlar om någon gubbe i skogen som kan prata med döda. Slingbox skulle vara bättre än drömvinsten. Prisa gud här kommer skatteåterbäringen.

Vi ska även till Thailand tre månader för att vara mamma samt pappalediga så varför inte få se på SHL samt följa OS från stranden på Koh lanta. Sommaren skulle bli lite bättre i stugan utanför Umeå i skogen och jag vet många Thailandsvenskar som skulle jubla högt av glädje om en Slingbox får följer med till Thailand innan jul.
 
Svar: 1

Har tonåring i huset... det säger en hel del. Sedan att jag har en hel del resor med simklubben och har inte alltit hotell att ligga på, det kan bli skolsalar. Fint att kunna titta på tv tillsammans med simmarna på kvällarna som avkoppling och nedvarvning inför kommande dags tävlande.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.