Byggahus.se
Behöver hitta någon som kan utföra asfaltering i Floda som ligger strax väster om Göteborg.

När jag googlar hittar jag nästan bara Peab, ncc osv. Känns spontant som att dessa är väldigt dyra då den är så stora. Men ska be offert från dem med. Hade dock velat hitta några mindre lokala aktörer också för att se om det är någon skillnad.

Det skall även finjusteras på ytan så vill att dom ska kunna göra allt.

Har ni några tips???
 
Vad är det för yta som skall asfalteras?
 
tror agnes maskin i lerum kan hjälpa till med detta.
 
  • Gilla
Boan
  • Laddar…
Inga jag haft att göra med, men dessa kanske kan vara ett alternativ.

https://www.asfaltigbg.se/

Ligger öster om Göteborg, så i varje fall rätt sida stan mot Floda.
 
T T.Gustafsson skrev:
Vad är det för yta som skall asfalteras?
Garageuppfart
 
Har hittat lite olika alternativ och börjat få in offerter nu… så tack för hjälpen! Får väl se var det landar…
 
C crazytok skrev:
Behöver hitta någon som kan utföra asfaltering i Floda som ligger strax väster om Göteborg.

När jag googlar hittar jag nästan bara Peab, ncc osv. Känns spontant som att dessa är väldigt dyra då den är så stora. Men ska be offert från dem med. Hade dock velat hitta några mindre lokala aktörer också för att se om det är någon skillnad.

Det skall även finjusteras på ytan så vill att dom ska kunna göra allt.

Har ni några tips???
Asfalt göteborg ab är bra
Sandahls grus o asfalt är också bra
 
B
C crazytok skrev:
Har hittat lite olika alternativ och börjat få in offerter nu… så tack för hjälpen! Får väl se var det landar…
hej, kolla om det är någon kommunal väg som asfalteras i närheten, när de gjorde vår gata så gick det ut erbjudande om asfaltering, då ändå var i området.. Viktigt är väl någon som gör ett bra underarbete. Men berätta gärna hur det går, vi kommer också snart behöva asfaltera....
 
Vet du var du bor? Floda ligger ÖSTER om Göteborg 😉
 
Haha, det har du alldeles rätt i… det gick lite fort där. Göteborg ligger västerut från Floda iaf… ;)
 
  • Haha
Johan456
  • Laddar…
C crazytok skrev:
Behöver hitta någon som kan utföra asfaltering i Floda som ligger strax väster om Göteborg.

När jag googlar hittar jag nästan bara Peab, ncc osv. Känns spontant som att dessa är väldigt dyra då den är så stora. Men ska be offert från dem med. Hade dock velat hitta några mindre lokala aktörer också för att se om det är någon skillnad.

Det skall även finjusteras på ytan så vill att dom ska kunna göra allt.

Har ni några tips???
Alla stora kan vara konkurrenskraftiga på även mindre ytor även om de är intresserade för stunden.

Annars har du Asfalt i Göteborg som är duktiga och vassa prismässigt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.