Byggahus.se
Provisionen blev nog väldigt låg...när jag senast kollade kontot ekade det lika tomt som vanligt...:(

Men däremot fick jag ett trevligt svar tillbaka när jag skrev o tackade. Hänvisade till tråden och fick hälsningen tillbaka hit att inköpsavdelningen skulle få del av berömmet.

Så vem vet....det kanske kanske kanske kommer ett "trådriktat" erbjudande om en Fein för 599:-....
 
  • Gilla
Mick13
  • Laddar…
Lidl säljer en gps, Silvercrest 4200, denna vecka för 2199 kr.
Någon som vet vad detta är för apparat? Finns inte på finna på Pricerunner eller Prisjakt.

JonteP
 
Tja...inte var det mycket till "verktyg" denna Silvercrest du efterfrågar. Enligt Lidl´s hemsida så är det en GPS......
 
Parkside som finns på Lidl är inte så tokiga i förhållande till priset tycker jag. Har kört en del 18V Parkside. Tror de kostade 399kr/st med två batterier på 1,5Ah. Duger till mycket, men givetvis inte i närheten av de "tunga märkena". Men om man behöver komplettera med en billigare att ha till försänkaren t.ex. så är det bra! Vet dock inte om de säljs just nu!

Köpte en 18V skruvdragare av märket "Home Work" på Konsum för ett drygt år sen för 270kr, och den var mycket sämre!
 
Nu säljer de en japansåg i lidl denna vecka. 99kr. tillverkad i Japan.
 
Snailman
Varning utfärdas härmed, för tångsetet med gul/röda handtag - det STINKER:eek:
 
Japansåg för 99:- inhandlad. Den var bra mycket större (60 cm) än vad jag trodde på bilderna.
Har inte hårdtestat den ännu, men första intrycket är helt OK och den är som sagt tidigare tillverkad i Japan, som borgar för en viss kvalitetsnivå.
 
Den där japansågen köpte jag förra gången de sålde den, för nåt halvår sen. Helt klart ett mycket bra verktyg. Vacker är den dessutom.
 
Cheesus skrev:
Nu är Lidl igång igen...:)

[länk]

Kan rekommendera tapetmaskinen. Har en sån och den funkar bra. Slipper kladda med pensel och det går fort.

Sen blir det väl att köpa lite annat smått o gott. Igen......:)
Vad tror ni om hålsågsetet?
http://www.lidl.se/se/home.nsf/pages/c.o.20071022.p.Halsagsats
 
Ska fan köra på rollatorn. 799 spänn! Om 45år när jag behöver en lär de kosta betydligt mycket mer. Klarar de kallgarage?
 
  • Gilla
Signatur och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
jeppeknaster skrev:
Ska fan köra på rollatorn. 799 spänn! Om 45år när jag behöver en lär de kosta betydligt mycket mer. Klarar de kallgarage?
:D :D

Du kan väl modifiera den så den fungerar som verktygsvagn under tiden ... ;)
 
Det hålsågsetet er ganske bra til den prisen. Har kjøpt det selv.

Nok en nordmann på forumet her nå :-D
 
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
Snailman
Nån som vet vad det är för diametrar på hålsågssetet?
 
De har dimensjonene: 22 - 28 - 35 - 44 - 67 - 73mm
 
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.