Byggahus.se
Här tänkte jag ha en plats för primalskrik när ytterligare en person går direkt från att läsa halva första inlägget i en frågetråd till att svara ”Jag vet inte säkert, men...” som inlägg 271.

Tänk Flogstavrålet.

Välkommen att vara med, men länka helst inte till det upprörande inlägget – vi förstår dig oavsett, den du är frustrerad på gör det ändå inte.

Illustration av en person som skriker på en bro med en dramatisk orange och blå himmel i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Fågelvägen och 25 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Här tänkte jag ha en plats för primalskrik när ytterligare en person går direkt från att läsa halva första inlägget i en frågetråd till att svara ”Jag vet inte säkert, men...” som inlägg 271.
Inlägg 271 i vilken tråd?
 
  • Haha
  • Gilla
David Wallin och 3 till
  • Laddar…
Får man gorma av andra anledningar här inne också? Kan bli en välbesökt tråd...
 
  • Gilla
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
windestal
Gaaaaaaahhhh!
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Inlägg 271 i vilken tråd?
Läste du inte hela första inlägget?


…....................
 
  • Haha
  • Gilla
Erik9005 och 21 till
  • Laddar…
Va?
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Inlägg 271 i vilken tråd?
Jag är inte säker men jag tror att han absolut kan köra på med en klenare dimension och samtidigt stämma grannen.
 
  • Haha
  • Gilla
TCG och 20 till
  • Laddar…
Jag är inte säker, men jag tror Flogsta ligger i Uppsala, se inlägg #272
 
  • Gilla
blomknopp
  • Laddar…
Fadai
JÄÄÄÄÄÄVLAAAAAR!!!!! Kan man även vråla över folk som medvetet? misstolkar ens inlägg och idiotförklarar alla med en annan åsikt? Ja, det kan man.
 
  • Gilla
David Wallin och 9 till
  • Laddar…
EvaMLin
S Strontus skrev:
Jag är inte säker, men jag tror Flogsta ligger i Uppsala, se inlägg #272
Japp, Flogsta är ett område med många studentlägenheter i Uppsala. Det berömda tentavrålet i Flogsta är det som avses.
GAAAAAAAAAAAH!!!!!
 
  • Gilla
  • Haha
David Wallin och 1 till
  • Laddar…
Ska även ta tillfället i akt att utbröla lite allmän byggångest här. Över tingens inneboende ondska, sakernas allmänna tillstånd, samt situationens beskaffenhet i stort:
AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
 
  • Gilla
Sona2012
  • Laddar…
Äntligen en riktigt värd tråd!
Hoppas vi kan få bort Corona-tråden snart från första platsen för den är så sjukt tråkig! Men det är nog hopplöst för det är så många "Öl-skallar" i samma tråd! Gaaaaaaaaaaaaaah. Ogillar trådar som har noll koppling till Byggahus också! Gaaaaah. Utom denna tråden då. Den är grym!
 
  • Gilla
  • Haha
Sona2012 och 5 till
  • Laddar…
Inte ett Vråål utan mer ett elakt mohahaha-skratt där en del skriver en gnäll-tråd för att dom får inte "si och så", sen så svarar ni andra sakligt och uttömande som lurar tillbaka den där gnällspiken i hålet den kom från.
 
  • Gilla
SusoDus och 1 till
  • Laddar…
Härligt med en riktig vråltråd, det behöver vi alla emellanåt när inte ”alla” håller med . :love:;):D(y):crysmile::thinking::):sweat::p:cool::oops::surprised:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.