Tagg: trall
Här samlar vi allt om trall.
Andra taggar som innehåller ordet trall är: tralldäck, trallskruv, trallvirke, trallgolv, komposittrall, trätrall, trall-altan, trallruta, trallbrädor-trädäck, dold-skruvning-av-trall
-
H
Hur ska jag få ihop uteplats och trallen ??
Hej, Har någon tips på hur jag kan få ihop delarna av min trädgård på ett fint och bra sätt? Jag har fastnat, har helt slut på idéer :( Det... -
R
Såpa på trallvirke - bu eller bä..?
Funderar lite kring det här med att såpskura altan och trädäck som verkar bli allt mer populärt. Hur miljövänligt är det egentligen? Såpade in... -
E
Trall/trappa - Tjäle
Hej, Då jag försöker lära mig snickra så har jag insett att folks tips kan vara extremt värdefulla men även ibland nyckeln till oro, då alla har... -
N
Trall och lasyr borttagning
Hej, har tagit bort lasyr med jontuns produkt. När trallen är blöt ser det ut som lasyr är kvar vid kvistar mm, det släpper ej med rengöringen... -
E
Altanbygge utan gräva
Tänkte bygga altan och en trappa upp till dörren. Måste jag gräva hela skiten o lägga makadam eller räcker det att sätta stenplattor och bygga på... -
D
Dropoff ny "revolutionerande" trall-bräda?
Tja, såg en monter på min lokala Bauhausbutik med deras nya Dropoff trallbräda. Den har då en konvex sida som ska göra att vatten rinner av... -
K
Trall, tråkig finish, eller är vi för kräsna?
Hej, som trådrubriken lyder, skulle vi vilja höra om den här finishen är acceptabel när man anlitar en firma för att lägga trall? De har tidigare... -
Skruva trall, dolt eller rakt uppifrån?
Har lite större tralljobb på gång, men insåg att det snart är 16 år sen jag gjorde det senast Så, tekniken går framåt. Det finns ju fina verktyg... -
Hur göra med denna trallen på altanen?
Vi har bott i huset sen förra våren och har inte gjort något åt altanen men jag tycker den ser torr, smutsig och sprucken ut. Det är... -
Hur är det enklast att fixa till trallbrädorna?
Hej! Har en trall på uteplats som har murknat på ett par isolerade ställen (tror för att brädorna sitter för tätt och det samlas vattenpölar där...