H
Husbo73
103
Poäng
42
Medlem i
14
Startade trådar
25 jan 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
HJa jag borde kört med marksten.. testade gräva ner plintar idag.. fyfan vilket jobb! Knappast rakt eller bra men jag fick ner 6...
-
HHusbo73 svarade i tråden Altan utan att skruva i fasad?.Jag la mitt på 35*35 plattor som vägdes av. Sen lades bärlinorna ovanpå, med syllpapp mellan. Du verkar ju ha både plattor och ett...
-
HEtt revolutionerande tidevarv vi lever i! Här får vi alltså - för en av de första gångerna i ett forums historia - vara med och i...
-
HTack för feedback. Eftersom det tydligen finns två olika versioner av rör så får man börja med att koppla utan korskopplingstråden...
-
HHusbo73 svarade i tråden Byta lysrör till LED (230V direkt).Litet tillägg från en egen tråd. Jag köpte led lysrör för 230V...
-
HHusbo73 svarade i tråden Parallellkoppla två 230V LED lysrör.Alltså den undre blåe ska bort.
-
HHar likt många en gammal Loevschallspegel med LED drivare som totalt klappat ihop. För att undvika drivdon köpte jag två 230V lysrör...
-
HHusbo73 svarade i tråden Vad har hänt med min skruvdragare?.Svara ordentligt eller inte alls.
Bilder
Husbo73 har laddat upp 6 bilder.
Allmän info
- Kön
- Man