delux
567
Poäng
136
Medlem i
16
Startade trådar
9 maj 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
delux svarade i tråden MAMMOTION YUKA mini 2 1000 vs Dreame A1 Pro 2000 360° LiDAR.Tack för uppdateringen. Jag slog till på en Luba Mini 2 1000 när den fanns tillgänglig hos Clas Ohlson. Jag är på det stora hela... -
delux gillade Kanakas123s inlägg i tråden MAMMOTION YUKA mini 2 1000 vs Dreame A1 Pro 2000 360° LiDAR.Kort recension: Det är skitbra. Allting funkar alltid och den bara tröskar på. Appen är riktigt bra och ingenting har felat sen jag... -
delux svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Det blev helt klart mörkare i hallen, men vi kommer byta ytterdörr senare till en dörr med glas i för ökat ljusinsläpp. -
delux svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Ja det inderlättar mycket. Inga problem med att fästa upp hyllor och skåp. -
delux svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Vi började operation nytt kök igår. Ny öppning mellan kök och vardagsrum. Gamla öppningen stängdes igen. Idag blev det gipsning och... -
delux svarade i tråden Den stora öltråden!.Vad gör det att Sverige ligger under med 3 mål mot Nederländerna när ölen smakar så här bra. -
delux svarade i tråden Induktionshäll till nytt kök.Vi har planerat för en 80 cm häll. Vi var till Elgiganten och kollade på Electrolux motsvarighet fast 60 cm. Vi gillade verkligen den... -
delux svarade i tråden Induktionshäll till nytt kök.Tack för svaren. -
delux svarade i tråden Avslutad: Vinn ett presentkort hos jem & fix!.1: Jem&Fix har 82 butiker i Sverige 2: Vårt kök har troget tjänat familjen fast det är från 1973, men efter över 50 år har tiden hunnit... -
delux svarade i tråden Den stora öltråden!.En Double Attraction på altanen efter en slitsam dag i trädgården med klippning av Thujahäck och 4 vändor med släpvagn till soptippen... -
delux svarade i tråden HQ 330X ryckig gång och hjulmotor blockerad..Har du kollat så att hjulmuttern är ordentligt åtdragen? Jag missade det efter rengöring inför vinterdvala. När jag startade upp den... -
delux svarade i tråden Den stora öltråden!.En Albatross på hotellet efter en härlig dag tillsammans med äldsta sonen. Ett par timmar i bil och sedan landskap på Strawberry Arena...
Bilder
Visa mer
delux har laddat upp 42 bilder.
Allmän info
- Från
- Borlänge
- Kön
- Man