4
48:an
320
Poäng
99
Medlem i
60
Startade trådar
22 aug 2007
Filmer
Aktivitet
-
448:an svarade i tråden Fiber att dras vid tilläggsisolering direkt till rum.
-
4Vad är argumenten för fiber framför koppar? Jag överkomplicerar och -dimensionerar gärna nätverk "för att jag vill och kan" men jag...
-
4Dra tomrör/slang (och sätt ev. dosor) istället så kan man i lugn och ro fundera på vad som skall dras i rören.
-
448:an skapade tråden Fiber att dras vid tilläggsisolering direkt till rum i forumet Internet - Fiber, Bredband, 4G och 5G.Hej! När vi tilläggsisolerar vill vi dra fiber så man kan ha en fast anslutning till rum. Var hittar jag fiber i butik? Tacksam för...
-
448:an skapade tråden Hur hantera grund vid tilläggsisolering av fasad? i forumet Utbyggnad och tillbyggnad.Om man tilläggsisolerar och sätter ny panel på hus, som snyggare säg 17 cm - hur hanterar man grunden på smart sätt? 17 cm ”överhäng”...
-
4För 10 år sen byggde vi ut. Murad grund som bredspacklats. Målad med diffusionsfärg för grund. Ingen kännbar fukt i vägg, men salter har...
-
4Spärrmåla med en utspädd lösningsmedelsbaserad färg. Spackla slätt. Färdigmåla 2-3 ggr med en färg som inte har alltför hög glans.
Bilder
Visa mer
48:an har laddat upp 22 bilder.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Kvinna