T
tripptrapp
496
Poäng
225
Medlem i
11
Startade trådar
5 apr 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd BR för 16.7 Miljoner med intressanta stadgar
-
Ttripptrapp svarade i tråden Natriumperkarbonat - guds gåva till altanregöringen.Kan ni göra en egen tråd för parfym har inget med trallrengöring att göra och radera gärna det ni skrivit i denna tråd
-
TTipsar också om chemmarkt.de. Har köpt borax därifrån, gick helt smärtfritt. Hittar ingen 15kg men väl andra storlekar...
-
Ttripptrapp svarade i tråden Natriumperkarbonat - guds gåva till altanregöringen.Jag tror AI är bättre än min far, hör han är väldigt kemist-proffessor. Men du kan ju pröva medlet jag köpte, det är ju inget trams i...
-
Ttripptrapp svarade i tråden Altanrengöring med Kärcher PCL 6 - Min erfarenhet.Gjorde en egen tråd: https://www.byggahus.se/forum/threads/natriumperkarbonat-guds-gava-till-altanregoringen.577356/#post-6669261
-
Ttripptrapp svarade i tråden Altanrengöring med Kärcher PCL 6 - Min erfarenhet.Det funkar nog utmärkt, det blir rätt seg gegga, lite som "lera" nästan så det räcker inte att bara skölja av. Skurborste med varmt...
-
Ttripptrapp svarade i tråden Natriumperkarbonat - guds gåva till altanregöringen.https://www.biolaboratorium.com/products/natriumpercarbonat-5kg-biolaboratorium?srsltid=AfmBOoroMKaAeS0tOkBuc36-_AOrlkhBJlatJvDF5VNWFLEn0...
-
Ttripptrapp skapade tråden Natriumperkarbonat - guds gåva till altanregöringen i forumet Altan & Uteplats.Altan Nu har jag haft tralltvätt och kemilabb här med min bara 3 år gamla altan utanför Halmstad. Om ni bara vill ha slutsatsen...
-
Ttripptrapp svarade i tråden Altanrengöring med Kärcher PCL 6 - Min erfarenhet.Natriumperkarbonat var helt suveränt. Otroligt vad bra det funkade. Och billigt. Tog TVå av redan rengjorda plankor och körde 2dl...
-
TRenovering av Lamino från 1960-talet, med tygklädsel istället för fårskinn. Fick en gammal Lamino av min morfar. Stolen är från...
-
Ttripptrapp svarade i tråden Källaren från 1969 blir som ny: Färdigställa gymmet.Nätverkstacken delar man in i lager L1, physical layer, sladd, fiber , hur man skickar ettor och nollor L2, data link, Ethernet vlan...
-
Ttripptrapp svarade i tråden Källaren från 1969 blir som ny: Färdigställa gymmet.Jobbar på Ericsson. Vi har wifi för alla i hela kontoret, hundratals arbetsplatser med folk som jobbar just med L2-L4 transport. Grymt...
-
Ttripptrapp svarade i tråden Altanrengöring med Kärcher PCL 6 - Min erfarenhet.Fortsätter prata med mig själv. Var på Bauhaus och hittade denna som faktiskt är samma medel som jag köpte 15 Kg av för 500 spänn (plus...
-
Ttripptrapp svarade i tråden Altanrengöring med Kärcher PCL 6 - Min erfarenhet.Här är bilderna
-
Ttripptrapp svarade i tråden Altanrengöring med Kärcher PCL 6 - Min erfarenhet.Väcker gammal tråd. Köpte en PCL6 efter att jag inte varit nöjd med resultatet på en vanlig högtryck med trall-munstycke (K5, munstycke...
-
Ttripptrapp svarade i tråden Mitsubishi Wi-Fi Interface MAC-597IF-E.
-
Ttripptrapp svarade i tråden Mitsubishi Wi-Fi Interface MAC-597IF-E.Jag har också två om nu Jonas fick napp . Utbud och efterfrågan verkar vara mer utbud . Synd o slänga , messa om någon behöver
Bilder
Visa mer
tripptrapp har laddat upp 25 bilder.
Allmän info
- Från
- greenman
- Kön
- Man