Z
ZipLock
4 015
Poäng
1 844
Medlem i
229
Startade trådar
31 dec 2011
Filmer
Aktivitet
-
ZDen 8år gamla häcksaxen från HQ ville helt plötsligt inte, dödmansgreppet eller vad det kan kallas hade gett upp internt. HQs lösning är...
-
ZHej forumet, Tänkte starta en liten projekttråd för mitt förrådsbygge Ursprungligen tänkte vi bygga ett förråd kombinerat med gäststuga...
-
ZDu kanske har lyxen att bo långt bort från Stockholm eller förort? Det känns som varje bil jag säljer så är det någon idiot som hör av...
-
ZTill er som tycker det verkar jobbigt att lägga ner begränsningskabel till er robotgräsklippare. Funderade och läste hur andra hade...
-
ZZipLock svarade i tråden Problem med handtaget på balkongdörren.Genomgående maskinskruv och islagsmutter på baksidan.
-
ZHej alla, jag vill bara informera er om vad det var! Det saknades en vattenavisande del vid ytterdörren så regn snö osv har tagit sig in...
-
ZTänkte bara berätta hur det gick. Jag gjorde en ARN-anmälan där jag fick redogöra för min sak och bifoga skärmdumpar mm. Telia svarade...
-
ZMassor har hänt och huset är så gott somtömt nu. Men somhelt ensam har det tagit tid att komma hit en är nu. Huset är ej sålt ännu pga...
-
ZBeror på vilken storlek, skick och vilken sorts beläggning du har i kokkärlen. Men typ 300-500kr. Ibland går de tom för 700kr beg på...
-
ZZipLock svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Vad är ett Trangia med spritbrännare värd? Vill minnas att det ligger minst två i någon "ska titta senare"-låda i sommarstugan.
-
ZZipLock gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Köpa begagnad elbil utifrån Naturvårdsverkets nya premie för fattiga.Vilken solskenshistoria! Orsaken blir närmast oväsentlig, jag är glad för din skull oavsett. 😊
-
ZAllt ser ju väl förberett ut! Men en nit man kan gå på är när diskmaskinen har 20-gänga på muttern och blandarens proppade anslutning...
-
ZSer förberett ut ja.
-
ZSå vitt jag kan se verkar det vara förberett för diskmaskin. Blandare med diskmaskinsanslutning för kallvattnet. Vattenlås där det finns...
-
ZDet ser ut om det kan fungera. Du har upphängningen för avloppslangen upp till höger.
-
ZDiskmaskinens avloppsslang bör göra så stor böj att den med god marginal är högre än botten på diskhoarna.
-
ZÄr på gång att installera diskmaskin i en lägenhet, men har aldrig gjort något liknade tidigare. Står och väger om jag ska installera...
-
ZZipLock svarade i tråden Möjlighet att gå emot byggnämndens bedömning av 'bevarandevärden'?.AI-bilden var lite svensk 30-tal möter nybyggt hus i Thailand.
-
ZZipLock svarade i tråden Fästmuttern.En kråkfotsnyckel borde fungera.
-
ZZipLock svarade i tråden Hjälp att hitta ersättnings gångjärn med dämpning!.Hade liknande problem i en tidigare bostad. Lösningen var att fila upp de åttakantiga hålen till fyrkantiga, sedan passade vanliga Blum...
-
ZZipLock svarade i tråden Vackra gamla hus till salu.Seminariegatan 1A i Uppsala. 250 kvm sekelskifte på 1425 kvm tomt i "fina" stadsdelen Luthagen. Bara 11 miljoner, men inga bilder...
-
ZZipLock svarade i tråden Bli god man åt förälder?.Trådstartaren här med en update om hur det gick. Till slut gick vi på spåret med fullmakt hos Swedbank i stället för god man. Jag...
-
ZZipLock svarade i tråden Pyspunka från helvetet....Update 2: Antingen ligger det en förbannelse över mig, eller också är Volvos originalfälgar riktigt dåliga. De nya däcken som jag köpte...
-
ZZipLock svarade i tråden Sälja eller renovera arv av nedgånget hus (dödsbo)?.Snart tre år sedan tråden startades. Hur har det gått med huset?
-
ZZipLock svarade i tråden Dörrstängare / dörrbroms.Har ingen erfarenhet av Biltemas dörrstängare, men vet att begagnade av kvalitetsmärken ofta finns på loppis/byggrecycling och Tradera.
-
ZZipLock svarade i tråden Datorproblem, datorhjälp -tråden.Rätta mig om jag har fel, men LTSC-versioner har väl egna licensnycklar? Dvs. att om datorn levererades med Windows 10/11 Home eller...
-
ZZipLock gillade stareezs inlägg i tråden Källaren med garage från -53, med tillhörande hus såklart...Än så länge har jag mest läst trådar här i forumet, men nu börjar jag ladda för en projekttråd. Har skaffat ett hus på 105 kvm i Uppland...
-
ZSteg 2: hitta orsaken Det finns ett hål inne i förångar-utrymmet där kondensvattnet ska rinna ut. Det rinner sedan ner i en slang till...
-
ZZipLock svarade i tråden Varför 3 vattenrör i badrummet detta är en bostadsrätt..I ett badrum från 2004 där jag tidigare bodde, vände VVC i badrummet via en handdukstork.
Bilder
Visa mer
ZipLock har laddat upp 165 bilder.
Allmän info
- Från
- Uppland
- Kön
- Man