P
Petronille
771
Poäng
570
Medlem i
62
Startade trådar
29 mar 2011
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
PPetronille svarade i tråden Önskar tips om ny spis.Ok tack för info. Vi får kolla lite. Har dålig erfarenhet av Cylinda sedan jag bodde ett tag i en lägenhet med deras produkter, men just...
-
PFinns ju så många olika. Vår billiga är mkt bra förutom att plattornas styrning saknar inverter vilket medför att kokandet kan pulsera...
-
PPetronille svarade i tråden Önskar tips om ny spis.Just det, jag har sett dem, men är de bra? Och de är ju så himla fula. 🙈
-
PVi har tittat lite på Bertazzonis spisar, främst med induktion, och undrar om de är värda pengarna (förutom då vad gäller det...
-
PPetronille svarade i tråden Önskar tips om ny spis.Du har nog rätt med gasspisarna, och hade kanske övervägt en gasspis med elugn och extern gasoltub om det funnits plats i vårt kök.
-
PPetronille svarade i tråden Önskar tips om ny spis.Krångligt detta. Vi har varit och kollat på lite spisar och det är ju bara Smeg eller mycket dyrare spisar som har riktiga vred. Vi...
-
PPetronille svarade i tråden Önskar tips om ny spis.Tack för info! Det låter ok, även om jag hellre hade haft vred...
-
PDet går att elda biogas i en gasspis med rätt munstycken. Men det går inte att lagra den i en vanlig gasolflaska. För gas på flaska är...
-
PPetronille svarade i tråden Önskar tips om ny spis.Aha spännande. Biogas vore ju ett intressant alternativ!
-
PPetronille svarade i tråden Önskar tips om ny spis.Nej du har nog rätt i det här med olycksrisken, blev lite nojig bara efter den hemska olyckan. Och så återstår problemet att det är...
-
PPetronille svarade i tråden Önskar tips om ny spis.Intressant. Jo det stämmer att jag väldigt mycket gillade det retro utseendet, men också helt enkelt att slippa de där touchfunktionerna...
-
PPetronille svarade i tråden Önskar tips om ny spis.Haha nej det låter det ju inte som, fast jag är inte jättemissnöjd, och den är väldigt snygg, så om det inneburit att man bytt alla...
-
PHej! Vår Smeg induktionsspis med varmluftsugn närmar sig 15 år i ålder och då verkar de flesta moderna vitvaror vara inställda på att ge...
Bilder
Visa mer
Petronille har laddat upp 20 bilder.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Kvinna