Söker efter bilder på hus/garage med liggande panel. Är lite osäker hur nedersta brädan ser ut och diverse plåtarbeten vid fönster och dörrar.

Har ni bilder - vänligen posta
 
inget speciellt med nedersta brädan, mer än att jag kapade av av denna nedtill för att få full tjocklek 22mm, som sedan fasades, för att eventuellt vatten lättare skall rinna av. Plåtar i smygen, som bockats in i väggen.
garageuppfart.jpg
gargagedrr006.jpg
 
Tackar. Stiligt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.