Slamma har jag fått för mig
är när man slänger på bruk och sen
drar av det med en kvast för att få en grov yta.
Används mest på grunder tror jag.
Tror att rappa är ett sätt att putsa
så man får en speciell struktur.
Fast är bara novis inom puts branschen

.
Mvh Putte