Hej. har bytt syll. inte hunnit sätta dit yttre fasaden än utan det är öppet. klarar detta snöovädret osv? det är asfaboard skiva under träet.. har nu hängt dit en presenning.
en annan fråga.
Har en bror som ska göra en fasad av plast, om den är god luftspalt bakom. kan det finnas några andra nackdelar?
/Big