Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #31
    Nyfnikens avatar
    Forumgud Medlem: Aug 2007
    Län: Stockholms län

Har dock dragit resten av elen själv också, men det är inget jag vill lägga ut bilder på direkt. Största bedriften med det är att allt funkar.
    Pumpen är en Victoria plus 3-faspump. Nummer två i ordningen då jag brände den första efter en mindre felkoppling.
    Ja, så kan det gå.

2.    länk #32
    Junior medlem Medlem: Jun 2009
    Län: Västra götaland

Ja, men inbillar mig att det var billigare än att ta in en elektriker, och dessutom fick jag en billig lektion. From nu kopplar jag definitivt allt själv.

3.    länk #33
    Nyfnikens avatar
    Forumgud Medlem: Aug 2007
    Län: Stockholms län

Ja, men inbillar mig att det var billigare än att ta in en elektriker, och dessutom fick jag en billig lektion. From nu kopplar jag definitivt allt själv.
    Då får vi hoppas att nästa lektion blir lika billig...

4.    länk #34
    Junior medlem Medlem: Jun 2009
    Län: Västra götaland

Det är jag inte speciellt orolig för, det är inte så att jag chansar vilt.

Fick ett för litet motorskydd, och valde då ändå att koppla förbi det för att se om allt funkade. När jag märkte att det gjorde det så gick tittade jag bort aningen för länge, och då gick givetvis en av säkringarna. och resten vet du.

Men jordfelsbrytare och övrigt sitter som det ska iaf.

5.    länk #35
    Forumgud Medlem: Apr 2008
    Län: västra götalands

Kan Estwing komma å bygga åt alla på forumet?

Nice!
    han är en god vän
    många har frågat....

liemannen....BILDER!!!!!!!!

mvh
    snickar estwing
    mvh estwing

6.    länk #36
    Fullvärdig medlem Medlem: Feb 2010
    Län: Örebro

Kan Estwing komma å bygga åt alla på forumet?

Nice!
    Jag vill finnas med i listan i så fall!

7.    länk #37
    Nykomling Medlem: Sep 2011
    Län: Stockholm

Va snyggt!!

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
22 maj 15:42
Marlene Eskilsson
19 maj 09:42
Heidi Mikalsen
19 maj 04:01
K_arlstrom
19 maj 03:09