Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
...
  1.    länk #61
    Forumgud Medlem: Apr 2008
    Län: västra götalands

hahahahahahahaahhahahaah

PUNKT!!!!!
    bjössar på den.....
    mvh estwing

2.    länk #62
    gadu^s avatar
    Forumgud Medlem: Aug 2005
    Län: Västra Götaland
    Inloggad
    hahahahahahahaahhahahaah

PUNKT!!!!!
    bjössar på den.....

Mvh//Janne

3.    länk #63
    Fullvärdig medlem Medlem: Sep 2009
    Län: Västra Götaland

En liten uppdatering av läget.

Jag har börjat med ramen till etapp två och i söndags så fick jag äntligen byggt staketet till huvudaltanen. Jag och fästmön är inte riktigt överens om det ska vara en överliggare eller inte. Jag vill ha, men inte hon så förmodligen blir det ingen, he, he. Fick satt stöden till trappstegen till etapp 2 igår och fortsatt med ena långsidan av ramen. Förhoppningsvis så blir det inget regn eller jobb ett par eftermiddagar och helger så att jag får klart allt innan hösten och vintern kommer. Fönstrena i källaren håller på att bytas också förresten, inte av mig, men ändå. Ett steg närmare klart. Givetvis följer lite bilder med.
    Klicka på bilden för en större version

Namn:	DSC00934.jpg
Visningar:	12
Storlek:	63.9 KB
ID:	43143  

Namn:	DSC00938.jpg
Visningar:	15
Storlek:	64.8 KB
ID:	43144  

Namn:	DSC00940.jpg
Storlek:	62.0 KB
ID:	43145  

Namn:	DSC00942.jpg
Storlek:	59.4 KB
ID:	43146  

Namn:	DSC00945.jpg
Visningar:	18
Storlek:	55.0 KB
ID:	43147  

Namn:	DSC00948.jpg
Visningar:	15
Storlek:	39.5 KB
ID:	43148  

Namn:	DSC00954.jpg
Storlek:	47.2 KB
ID:	43149  

Namn:	DSC00955.jpg
Storlek:	47.1 KB
ID:	43150  

Namn:	DSC00956.jpg
Visningar:	14
Storlek:	56.3 KB
ID:	43151  

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Taggar

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
22 maj 15:42
Marlene Eskilsson
19 maj 09:42
Heidi Mikalsen
19 maj 04:01
K_arlstrom