Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #16
    Nykomling Medlem: May 2010
    Län: Stockholm

Jag har ett bättre alternativ till Pers wok. Jag har den själv och är super nöjd.
    http://www.cklgulddesign.se/page_1236075694897.html
    Senast redigerad av MiaMoberg 2010-05-26 20:40

2.    länk #17
    John J
    Gäst
    Jag har ett bättre alternativ till Pers wok. Jag har den själv och är super nöjd.
    http://www.cklgulddesign.se/page_1236075694897.html
    1/10 av priset

http://www.cookstore.se/shop/index.p...&product_id=65

3.    länk #18
    Nykomling Medlem: May 2010

Då har det tyvärr ingen gasol brännare

4.    länk #19
    Junior medlem Medlem: Aug 2010
    Län: 12150

Är det en Muurikka finns den att köpa på bl.a. Naturkompaniet.
    Muurikka finns även på Jula. Åtminstone i Norrland

5.    länk #20
    Herr_JTs avatar
    Junior medlem Medlem: May 2009
    Län: Västra Götalands län

Muurikka finns även på Jula. Åtminstone i Norrland
    Även i Skara.

6.    länk #21
    Senior medlem Medlem: Dec 2008
    Län: skåne

Detta är en enligt mig bättre version, kraftigare brännare och bättre vindskydd.

http://www.grillsymbol.se/go/sv/44/1...tekhall-GS-720

7.    länk #22
    Chrissofswedens avatar
    Senior medlem Medlem: Aug 2008
    Ålder: 25
    Län: Dalarna
    Inloggad
    Jag har hittat en muurikka på ICA Maxi i Falun. Ca 60cm i diam.

/C

8.    länk #23
    Chrissofswedens avatar
    Senior medlem Medlem: Aug 2008
    Ålder: 25
    Län: Dalarna
    Inloggad
    "Lev med 2 m slang samt extra kraftig 50 mbars reduceringsventil"

Får man ha så? Är det inte reglerat till max 1m?

/Christian

9.    länk #24
    Fullvärdig medlem Medlem: Aug 2010

Gäller inte det enbart fasta installationer?

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
22 maj 15:42
Marlene Eskilsson
19 maj 09:42
Heidi Mikalsen
19 maj 04:01
K_arlstrom
19 maj 03:09