13 252 läst ·
6 svar
13k läst
6 svar
Designtips dynlådor
Tänkte snickra mig egen dynlåda till altanen och skulle behöva lite tips och designförslag. Både rena lådor men även bänkar är av intresse.
Funderar på att basera den på furu och sedan måla, men har inte helt bestämt mig.
Kanske strimla plankorna och göra något liknande de jag sett man kan köpa i teak fast lite mer rejälare.
Vore väldigt tacksam för lite bilder eller länkar, då jag kammat noll vad gäller egna projekt inom området.
Tack,
Johnny
Funderar på att basera den på furu och sedan måla, men har inte helt bestämt mig.
Kanske strimla plankorna och göra något liknande de jag sett man kan köpa i teak fast lite mer rejälare.
Vore väldigt tacksam för lite bilder eller länkar, då jag kammat noll vad gäller egna projekt inom området.
Tack,
Johnny
Jag har varit runt "överallt" och även kollat på nätet efter dynlådor men så här långt är alla snygga jag hittat endast för inomhusbruk och resten är i plast eller liknande. Vem tusan vill ha en dynlåda inomhus?
Så det lutar åt att jag också kommer behöva göra en eller två egna. Skulle vara underbart om någon har några tips eller ideér att dela med sig av.
Så det lutar åt att jag också kommer behöva göra en eller två egna. Skulle vara underbart om någon har några tips eller ideér att dela med sig av.
Klicka här för att svara