Låter som ett rimligt pris.
Såg det för 679:- ex moms på ahlsell.
Letar man och har tur finns det säkert för nån
100 billigare men det äts ju upp av tid och bensin
Lyfter en gamal tråd för att tipsa alla er hemmapudlare om detta verktygsbälte
Sneglade länge på ett Snikki 1832 men drog mig för de runt 1200:- som det kostar idag, när jag av en slump hittade detta bälte för 298:- beställde jag på vinst och förlust och kan nu efter par veckors användande säga att jag är otroligt nöjd med detta köp!
Den största skillnaden mot orginalet är spännet (Snikki har metall spänne idag), i övrigt ruskigt likt men framförallt är det ett rejält lyft mot de bälten som säljs i de stora byggkedjorna..... kan bara rekommenderas!
Senior medlem
Medlem: Apr 2011
Län: Stockholm
Har beställt ett Milwaukee på vinst och förlust. Vettigt pris och det verkar ha fickor och krokar så det räcker för mig. Skall komplettera det med hängslen då det har krokar för det.
Forumgud
Medlem: Aug 2006
Län: Norrbotten
Efter att jag hade tröttnat på att byxorna hasade ner hela tiden köpte jag ett bälte. Tror det första köptes in på Jula. Problemet ned att allting hasade ner bestod. Tänkte att "dyrare är bättre" och köpte mig ett Makita-bälte. Samma sak där...
Nu har jag köpt mig en arbetsväst och är mycket nöjd med denna.
Fullvärdig medlem
Medlem: Dec 2007
Län: Stockholm
Jag gillar snikkis 1832. Prova polarns makita-bälte en dag, de va så jäkla stort åh fläskigt. Får ju plats med halva verktygs-lådan! Nej ja gillar ett lagom smidigt med hammar-hänk.