Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #16
    Senior medlem Medlem: Sep 2006

Låter som ett rimligt pris.
    Såg det för 679:- ex moms på ahlsell.
    Letar man och har tur finns det säkert för nån
    100 billigare men det äts ju upp av tid och bensin

Mvh Putte

2.    länk #17
    hkkvs avatar
    Fullvärdig medlem Medlem: Jul 2005

Hej,

Har inföskaffat Fristad vertygsbälte, Snikki och är nöjd. Med lösa delar, matrialficka och ett för verktyg. Med mjukrem.

Det som fattas är skruvdragarhölster.

3.    länk #18
    Fredrik.engdahls avatar
    Senior medlem Medlem: Feb 2007
    Län: Skåne

mattiasp>

vad kostade ditt Snickers bälte?

4.    länk #19
    mattiasps avatar
    Forumgud Medlem: Aug 2004
    Ålder: 43
    Län: Västmanland

Drygt tusenlappen. Jag kommer inte riktigt ihåg, eftersom jag köpte en del andra grejer samtidigt. Det var på Beijer i Västerås
    Det är min absoluta övertygelse att det alltid finns ett bättre sätt!

5.    länk #20
    Glenn Ks avatar
    Junior medlem Medlem: Sep 2008
    Län: Västragötalandslän
    Blogginlägg: 9

Update 2012 !

Lyfter en gamal tråd för att tipsa alla er hemmapudlare om detta verktygsbälte

Sneglade länge på ett Snikki 1832 men drog mig för de runt 1200:- som det kostar idag, när jag av en slump hittade detta bälte för 298:- beställde jag på vinst och förlust och kan nu efter par veckors användande säga att jag är otroligt nöjd med detta köp!

Den största skillnaden mot orginalet är spännet (Snikki har metall spänne idag), i övrigt ruskigt likt men framförallt är det ett rejält lyft mot de bälten som säljs i de stora byggkedjorna..... kan bara rekommenderas!

http://www.idefixteko.se/open_produk...&plats_id=1274

(.....och nej, jag har inte nått med butiken att göra, bara en nöjd kund)
    Senast redigerad av Daniel_N 2012-01-12 20:42

6.    länk #21
    SBH
    Forumgud Medlem: Mar 2011
    Län: norrbotten

tycker att ni ska ha väst eller snickarbäte med hängslen

7.    länk #22
    Senior medlem Medlem: Apr 2011
    Län: Stockholm

Har beställt ett Milwaukee på vinst och förlust. Vettigt pris och det verkar ha fickor och krokar så det räcker för mig. Skall komplettera det med hängslen då det har krokar för det.

http://www.acetoolonline.com/Milwauk...49-17-0190.htm

8.    länk #23
    vojmas avatar
    Forumgud Medlem: Aug 2006
    Län: Norrbotten

Efter att jag hade tröttnat på att byxorna hasade ner hela tiden köpte jag ett bälte. Tror det första köptes in på Jula. Problemet ned att allting hasade ner bestod. Tänkte att "dyrare är bättre" och köpte mig ett Makita-bälte. Samma sak där...

Nu har jag köpt mig en arbetsväst och är mycket nöjd med denna.

9.    länk #24
    Fnularns avatar
    Fullvärdig medlem Medlem: Dec 2007
    Län: Stockholm

Jag gillar snikkis 1832. Prova polarns makita-bälte en dag, de va så jäkla stort åh fläskigt. Får ju plats med halva verktygs-lådan! Nej ja gillar ett lagom smidigt med hammar-hänk.

10.    länk #25
    SBH
    Forumgud Medlem: Mar 2011
    Län: norrbotten

sen ska ni inte köpa största möjliga bältet. man måste inte ha med sig alla verktyg hela tiden

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 19:30
Marlene Eskilsson
igår 13:17
johan_mlg
24 maj 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42