Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #16
    Junior medlem Medlem: Dec 2004

Re: Makita Lågpris!!

Jag har kollat på en del recensioner av verktyg och har fått intrycket att Porter Cable är en av de absoluta toppmärkena i Usa vad gäller kvalité och funktion.

:-*

2.    länk #17
    Senior medlem Medlem: Nov 2004
    Ålder: 46
    Län: Stockholm

Speciellt deras handöverfräsar verkar få lovord och har funktioner som jag aldrig sett tidigare hos den sortens verktyg..
    Ibland är billigt bra, .... fast varför chansa ;)

3.    länk #18
    Junior medlem Medlem: Apr 2005

Off topic: Rättelse

Jag skrev tidigare att Porter Cable torde vara ett mellanklassmärke i USA. Detta var inte korrekt, jag blandade i hop det med "Ryobi"...

Sorry, mitt åt

/Gladestone

4.    länk #19
    Fullvärdig medlem Medlem: May 2004

Tur att man köpte alla flexgrejjor förra året
    så ingen kan reta mig för att köra med Black and smecker....

Funderar på att köpa en skruvdragare till och då kanske en Porter Cable från USA. Samma laddare passar 9,6-19volt tror jag. Någon som vet av någon bra butik med PC? Vilket skulle betyda att jag kan köra med min laddare oavsett storlek på maskin.

/Thrax

5.    länk #20
    Junior medlem Medlem: Dec 2004

"Någon som vet av någon bra butik med PC?"

http://www.internationaltool.com/index.html

eller

http://woodworker.com/cgi-bin/home.exe

tillexempel.

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 19:30
Marlene Eskilsson
igår 13:17
johan_mlg
24 maj 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42