Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #16
    Nimajnebs avatar
    Gudfader Medlem: Jul 2007
    Län: Blekinge

Helt rätt, det blir så mycket roligare med bra grejer.
    Jag förutsätter att du kollar priser UK o Tyskland för maskinerna då priserna i Sverige oftast är ganska saftiga.
    .......or oatävööööööööö

2.    länk #17
    sventuss avatar
    Nykomling Medlem: Feb 2012
    Län: Östergötland

Att importera själv menar du? Billigare att skicka efter från utlandet? Har jag inte alls tänkt på...
    Inget krångel med det? Var kollar du efter maskiner där? Nätet nånstans förstås.

3.    länk #18
    skalman1s avatar
    Forumgud Medlem: Jun 2009
    Län: Värmland in da house
    Inloggad
    http://www.ebay.se/

Från t.ex tyskland stämmer allt, spänning och väggkontakt.

Man sparar ofta väldigt mycket pengar.

4.    länk #19
    Nimajnebs avatar
    Gudfader Medlem: Jul 2007
    Län: Blekinge

Att importera själv menar du? Billigare att skicka efter från utlandet? Har jag inte alls tänkt på...
    Inget krångel med det? Var kollar du efter maskiner där? Nätet nånstans förstås.
    http://www.byggahus.se/forum/verktyg...v-verktyg.html

http://www.byggahus.se/forum/verktyg...t-fran-uk.html
    .......or oatävööööööööö

5.    länk #20
    Fullvärdig medlem Medlem: Apr 2011
    Län: Stockholm

Köp ett partytält med väggar och ngn gasolvärmare så har du ett behagligt ställe att jobba på

6.    länk #21
    Senior medlem Medlem: Sep 2009
    Ålder: 33

Såg att XLBygg nu kör 2995:- för GCM800S från Bosch.

http://www.xlbygg.se/Global/XL-Kampa...epslanguage=sv

7.    länk #22
    Fullvärdig medlem Medlem: Jan 2009
    Län: Västra Götaland

Är du säker på att det är cirkelsåg du vill ha? Jag hade rekommenderat sänksåg med skena istället. Säkrare, mycket lättare att kapa skivor med och väldigt raka och fina snitt tack vare skenan.

Själv kör jag med en Maikta SP6000 som jag gillar.

Som kapsåg så kör jag med Bosch PCM 8S och har inget att anmärka på.

8.    länk #23
    Senior medlem Medlem: Sep 2009
    Ålder: 33

Är du säker på att det är cirkelsåg du vill ha? Jag hade rekommenderat sänksåg med skena istället. Säkrare, mycket lättare att kapa skivor med och väldigt raka och fina snitt tack vare skenan.

Själv kör jag med en Maikta SP6000 som jag gillar.

Som kapsåg så kör jag med Bosch PCM 8S och har inget att anmärka på.

Båda mycket fina maskiner i mitt tycke.

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 19:30
Marlene Eskilsson
igår 13:17
johan_mlg
24 maj 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42