Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    Nykomling Medlem: Dec 2011
    Län: Stockholm

Rattar och T-bultar till jiggar?

Hej! Är det nån som vet om följande går att köpa i Sverige?

http://www.rockler.com/product.cfm?p...ilter=T%2Dslot

2.    länk #2

Hittade en variant på Axminster, fast man får använda mutter i spåret istället för en T-bult. Men det ska la funka...

http://www.axminster.co.uk/axminster...6feb2c6a223762

3.    länk #3
    Junior medlem Medlem: Jan 2010

Hallå
    Jag har tidigare köpt Incras skenor genom Woodworking.se. Där finns lite olika skenor samt vred.

Med vänlig hälsning,
    Jacob

4.    länk #4
    Forumgud Medlem: Jul 2007
    Län: Skåne

Hej! Är det nån som vet om följande går att köpa i Sverige?

www.rockler.com/product.cfm?page=21276&filter=T%2Dslot
    I princip ja, via Rockler. Där har jag köpt mina.
    Hemsida här.

5.    länk #5
    bygga_bos avatar
    Senior medlem Medlem: Nov 2007
    Län: Skåne

En tråd som kan ge lite tips och idéer: http://www.byggahus.se/forum/verktyg...ar-jiggar.html

6.    länk #6

Tack för tipsen! Och kanske borde ha dammsugit forumet innan jag skickade en förfrågan - den andra tråden var ju exakt vad jag ville ha! Tack för hjälpen! =)

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 19:30
Marlene Eskilsson
igår 13:17
johan_mlg
24 maj 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42