Hej!
Kikat på Festool Smygvinkel SM-KS 120 som säkert gör allt man kan begära.
Fråga 1! Går den att använda till vilken makita/dw-såg som helst eller är den synkad med bara kapexfamiljen?
2. Finns det en klockren konkurent till bra pris? Länka gärna
Lagavulin
Kikat på Festool Smygvinkel SM-KS 120 som säkert gör allt man kan begära.
Fråga 1! Går den att använda till vilken makita/dw-såg som helst eller är den synkad med bara kapexfamiljen?
2. Finns det en klockren konkurent till bra pris? Länka gärna
Lagavulin
Jag har inte satt mig in i hur den funkar, men som jag har tolkat det så är den endast till för att ta ut vinkeln med och överföra den till sågen?
I så fall har du Starrett's vinkelmätare som visar vilket gradtal du ska ställa in sågen på för att göra ett "enkelt möte" alternativt gera ihop två lister i hörnet.
Jag är väldigt förtjust i den. Den får plats i snickarbältet och funkar klockrent.
I så fall har du Starrett's vinkelmätare som visar vilket gradtal du ska ställa in sågen på för att göra ett "enkelt möte" alternativt gera ihop två lister i hörnet.
Jag är väldigt förtjust i den. Den får plats i snickarbältet och funkar klockrent.
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Jag tror att den som medföljer till Kapex går att använda till vilken kap- och gersåg som helst. Den har ju fördelen jämfört med en ordinär smygvinkel att den går att dra ut även efter skarven.
Liknande trådar
-
Vad blir bäst.Jag vill täta på altanen , de är mellan trä och plast, 1mm till 2mm. Är utefog de bästa, eller vilket är de?
Byggmaterial & Byggteknik -
Bästa adaptern till elmätare med P1/HAN-port för interaktion med Home Assistant?
Villalarm & Hemautomation -
Vad är bästa lösningen för att få till en 16A anslutning till en ny LVP?
El -
Bästa värmesystemet – 7 förslag för olika hustyper från norr till söder
Artikelkommentarer -
Hur tilläggsisolera ett golv på bästa sätt.
Isolering