Har gjort en ombyggnad i köket, med byte av diskbänk. Nu har jag fått problem med att bli av med vattnet i hoarna. Har samma anslutningar som innan bytet. Jag har konstaterat att det har med avluftningen att göra. Släpper jag på en koppling under diskbänken så rinner vattnet ut. Jag har en luftning på stammen vilket har fungerat utmärkt tidigare. Finns det något typ grenkoppling med luftning som kan monteras under diskbänken eller kan det för fuktigt under bänken. Eller kan eventuellt högt vattenstånd orsaka detta. Visserligen har jag kommunalt anslutning till villan.:confused:
 
Du har stopp i ledningen nån stans ,fixa det så slipper du extra avluft
 
Fram med rens slang alltså...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.