Jag bor i ett litet 1-1/2 plans hus. Jag har ett problem med ventilation. Det är självdrag i huset och när jag eldar i kaminen på nedervåningen så har jag svårt att få upp värmen på övervåningen. Den stannar i trappen och det blir som ett lock. Någon som har lösningen på detta?
 
Värmeförflyttare? Typ alltså en kanal med en fläkt i.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.