Jag bor i ett litet 1-1/2 plans hus. Jag har ett problem med ventilation. Det är självdrag i huset och när jag eldar i kaminen på nedervåningen så har jag svårt att få upp värmen på övervåningen. Den stannar i trappen och det blir som ett lock. Någon som har lösningen på detta?