Hej!

Borrade i helgen två 132mm stora hål i gavelväggen i höjd med nocken i vårt s.k "brygghus" (typ ett gammalt "inrett" stal - ~ 30 kvm).

Inne är det öppet upp till nock och jag önskar förbättra luften där inne som står "helt" still.


Vad ska jag sätta för typ av ventiler i hålen?

MVH / Jonas
 
Vanliga tallriksventiler duger gott. sätt dit nåt insekts skydd med annars har du väl ett ton getingar där i höst.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.