Hej!
Borrade i helgen två 132mm stora hål i gavelväggen i höjd med nocken i vårt s.k "brygghus" (typ ett gammalt "inrett" stal - ~ 30 kvm).
Inne är det öppet upp till nock och jag önskar förbättra luften där inne som står "helt" still.
Vad ska jag sätta för typ av ventiler i hålen?
MVH / Jonas