Jag är nyfiken på erfarenheter av Aqua Kalklösare. Har eget vatten som är mkt hårt (23dh). Med det avhärdningsfilter som vi har så får vi det mjukt (3,5dh), men det skulle vara skönt att slippa saltfyllandet...
Aqua 2000 verkar vara en för enkel lösning för att vara sant!