Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #16
    Nykomling Medlem: Aug 2010
    Län: Gävleborg

Nu så är det vatten igen..........åtminstonde i BORRHÅLET!
    Nu är det borrat, men inte inkopplat. Det ska det bli på onsdag.
    Jag kollade hela ledningen ordentligt och såg att den låg i ytan av bäcken på ett ställe och det räckte väl när det var -32 grader ute.
    Provade även att ånga upp ledningen bakvägen från brunnen hemma på tomten med en ång-janne, kom 20m på 6 timmar.....
    Då gav jag upp och hade sån j-vla tur att när jag ringde borraren så ville han isf borra på helgen, så nu är det gjort

2.    länk #17
    Gudfader Medlem: Feb 2007
    Län: Skåne, Sjöbo
    Inloggad
    Bra det löste sig...
    Ett liv utan vatten ...
    Jag är en HAN.
    Dubbelkolla alla mina tips. Jag kan ha fel.

3.    länk #18
    Nykomling Medlem: Feb 2012
    Län: stockholm

Kan ni tipsa mig om en rörmokare som kan tina upp/ånga upp vattenrör före vattenmätare. Jag har ringt till 30 företag i Stockholm men ingen är intresserade av jobbet. Jag är mycket tacksam om tipset!

4.    länk #19
    Gudfader Medlem: Feb 2007
    Län: Skåne, Sjöbo
    Inloggad
    Kan ni tipsa mig om en rörmokare som kan tina upp/ånga upp vattenrör före vattenmätare. Jag har ringt till 30 företag i Stockholm men ingen är intresserade av jobbet. Jag är mycket tacksam om tipset!
    Före? Ägaren till ledningen. T.ex. Kommunen.
    Jag är en HAN.
    Dubbelkolla alla mina tips. Jag kan ha fel.

5.    länk #20
    Nykomling Medlem: Feb 2012
    Län: stockholm

Vi är ägaren eftersom det är rören från vårt hus till kommunalt vatten ca 10-20m.

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 19:30
Marlene Eskilsson
igår 13:17
johan_mlg
24 maj 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42