Hej!
Hur jag bli av med kondensen inne i huset???
Nu när det har varit som kallast, så har det blivit mycket kondens inne i huset.
Vi har vattenburen el som värme och har en eldstad som vi värmer mycket med.
Vad finns det för tips där ute, och vad kan jag använda mig utav för att bli av med detta???