Ska i början av nästa år göra rent hus på mellanvåningen och göra nytt.
När jag gör detta är det att föredra golvvärme eller ska man införskaffa snygga radiatorer (om det nu finns sådana)
Om jag väljer golvvärmen vad kostar det per kvm komplett. Var på IVT där jag skaffade L/V och han sa ca 300/kvm. Det va någon spårad platta m.m m.m
Vad har ni och vad kostade det ca.
När jag gör detta är det att föredra golvvärme eller ska man införskaffa snygga radiatorer (om det nu finns sådana)
Om jag väljer golvvärmen vad kostar det per kvm komplett. Var på IVT där jag skaffade L/V och han sa ca 300/kvm. Det va någon spårad platta m.m m.m
Vad har ni och vad kostade det ca.
Du kan spara mkt pengar på att istället för att köpa dom där spårade plattorna, fräsa spåren själv i 22mm golvspån. Visst det tar tid och dammar som 17 men har man inte bråttom är det väl värt det.
Sambon la spånskivorna och ritade ut var slingorna skulle gå. Därefter skruvade han fast en regel som stöd för fräsen. Svängarna fräste han för hand utan stöd.
Har tyvärr inga klara priser på vår golvvärme.
Sambon la spånskivorna och ritade ut var slingorna skulle gå. Därefter skruvade han fast en regel som stöd för fräsen. Svängarna fräste han för hand utan stöd.
Har tyvärr inga klara priser på vår golvvärme.
Klicka här för att svara