Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    Nykomling Medlem: May 2009
    Län: Värmland

problem med order hos Pelletsbilen.se

Hej.

Inte riktigt säker om jag hamnat i rätt kategori nu, ni får flytta rätt mej i såfall.
    Till saken.
    Jag la en order på delar till en pelletsbrännare hos Pelletsbilen den 17 December.
    Då jag inte fick något besked om leverans efter 3 veckor, började jag försöka få kontakt
    med dom. både mail och telefon har används flitigt de senaset veckorna. Dock utan resultat.
    På deras sida står det att man kan ringa till dom Lördagar mellan 12 -14 men trotts intalade
    medelanden har ingen ringt upp.

Är det fler här som inte får något svar eller levererat från Pelletsbilen. Om de sköter firman
    så dåligt som det verkar kanske dom ska fundera på lägga ner....

2.    länk #2

Är det ingen av er 106 som läst detta som har någon erfarenhet av Pelletsbilen.se?

3.    länk #3
    joflopps avatar
    Forumgud Medlem: Nov 2006
    Län: Västra Götaland
    Blogginlägg: 2

Jag skulle aldrig handla där - http://pellets.info/viewtopic.php?f=1&t=10897

4.    länk #4
    Nykomling Medlem: Jan 2012
    Län: norrbotten

ett snabbt sök ger en bild av ett bolag som omsätter kring millen, har inget eget kapital, för lite ialla fall med tanke på företagets ålder.
    Skulle inte köpa därifrån.

Raden "Omsättningstillgångar" är värdet av bolagets materiella och finansiella tillgångar, fodringar, kassan och VARULAGER.
    197 000: - innebär kort, inte så mycke delar på lager.

Källa: http://www.allabolag.se/5566570973/bokslut
    Senast redigerad av _lynx_ 2012-02-07 17:34

5.    länk #5

Tack för svaret Joflopp,
    har läst tråden och tyvärr kan jag
    tydligen bara ställa mej i kön av besvikna
    kunder till Pelletsbilen.se.
    Som tur är har jag inte betalat något i förskott

Nu kommer även jag annullera min order hos dom
    Synd när deras sida gav ett seriöst intryck .

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 19:30
Marlene Eskilsson
igår 13:17
johan_mlg
24 maj 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42