Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #31
    Enk Projektets avatar
    Forumgud Medlem: May 2010
    Ålder: 43
    Län: Uppsala

Tack FredrikR
    Jag försöker få till maximalt av utrymmen när jag håller på, tycker det är kul att klura lite

Haegermeister, ang undamentet till tvättmaskinen/torktumlaren så är det byggt av 45x45 regel, 22x120 liggande råspont och på det en 22mm golvspånskiva, inga problem att få det att hålla....starkt som brännvin
    ..om du vill spara lite jobb kan du använda dej av IKEAs enklaste bänkskiva istället för golvspån.
    Det blev som det blev när det inte blev som det skulle eller gjord bit passar..

2.    länk #32
    Gudfader Medlem: Nov 2003

den smarta höga tvättkorgen som står i hörnan ??? var köptes den? eller egen tillverkning?
    gaia

3.    länk #33
    Enk Projektets avatar

den smarta höga tvättkorgen som står i hörnan ??? var köptes den? eller egen tillverkning?
    gaia
    Modifierad IKEA matrl......underredet är gjort av en fd tvättkorg som är sänkt till passande höjd och sedan en trådback från deras garderobs system.....

4.    länk #34
    saturnuss avatar
    Forumgud Medlem: Sep 2005
    Län: M

Snyggt som vanligt!

Gillar denna bild på hur det ser ut utanför. Så ska det se ut hos en riktig hemmasnickrare.
    Man måste kunna överblicka, vad man har för material, när man bygger
    mina barn skall minsann få arbeta, det fick mina föräldrar göra. http://groups.msn.com/Z28-Jensen

5.    länk #35
    Gudfader Medlem: Nov 2003

Modifierad IKEA matrl......underredet är gjort av en fd tvättkorg som är sänkt till passande höjd och sedan en trådback från deras garderobs system.....
    smart lösning!
    gaia

6.    länk #36
    Enk Projektets avatar

Man måste kunna överblicka, vad man har för material, när man bygger
    Precis...skulle egentligen behöva ett flygfoto över tomten.....

7.    länk #37
    Enk Projektets avatar

smart lösning!
    gaia
    Tack ...ganska nöjd själv faktiskt.......

8.    länk #38
    ninos avatar
    Forumgud Medlem: Feb 2007
    Län: Dalarna

nu blev ju tom jag lite sugen på att fortsätta med tvättstugan i hyreshuset

det var längesen man kände det

9.    länk #39
    Enk Projektets avatar

nu blev ju tom jag lite sugen på att fortsätta med tvättstugan i hyreshuset

det var längesen man kände det
    Haha...det tar jag som ett hyggligt betyg....

10.    länk #40
    ninos avatar
    Forumgud Medlem: Feb 2007
    Län: Dalarna

ja det ska du göra!

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 19:30
Marlene Eskilsson
igår 13:17
johan_mlg
24 maj 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42