Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #16
    ravepers avatar
    Forumgud Medlem: Nov 2007
    Län: västragötaland

Elpistol. Visserligen inte helt kompatibelt med gällande vapenlagstiftning men med en sådan sänker du en 120-kilos anabolakille fullproppad med rohypnol.
    En sån anabolakille sänker väl sig själv med sömnpiller

2.    länk #17
    Gudfader Medlem: Feb 2007
    Län: Skåne, Sjöbo
    Inloggad
    Anabolakillar är stora och starka i käften!

En Dobermann räcker.
    Jag är en HAN.
    Dubbelkolla alla mina tips. Jag kan ha fel.

3.    länk #18
    Nykomling Medlem: Sep 2011
    Län: A

Tack Mikael! Du höll dig till ämnet och med konkreta tips.
    Det blir 4 halogenstrålkastare, den billiga varianten, en på varje hus. Då gör det inget om nån går sönder. Eftersom det är mitt fritidshus så kommer de inte att behövas så mycket, sommaren är ju ljus

PS. Är lite förvånade att ni tar för givet att jag INTE är en stor anabolstinn kille med värsta hunden! Kan inte vi vara mörkrädda? Det är väl därför vi pumpar upp oss och skaffar största hunden? Men även de behöver pinka... DS

4.    länk #19
    ravepers avatar
    Forumgud Medlem: Nov 2007
    Län: västragötaland

Tack Mikael! Du höll dig till ämnet och med konkreta tips.
    Det blir 4 halogenstrålkastare, den billiga varianten, en på varje hus. Då gör det inget om nån går sönder. Eftersom det är mitt fritidshus så kommer de inte att behövas så mycket, sommaren är ju ljus

PS. Är lite förvånade att ni tar för givet att jag INTE är en stor anabolstinn kille med värsta hunden! Kan inte vi vara mörkrädda? Det är väl därför vi pumpar upp oss och skaffar största hunden? Men även de behöver pinka... DS
    Ja. Går du på rohypnol med så är du nog inte så farlig.

5.    länk #20
    Inloggad
    Ja. Går du på rohypnol med så är du nog inte så farlig.
    Och även om man går på rohypnol, måste man pinka ibland

P.s. Men varför ta hunden med? (kliar i huvudet)
    Jag är en HAN.

6.    länk #21
    Fullvärdig medlem Medlem: Nov 2007
    Län: Skåne

Väldigt få anabolstinna, rohypnolfyllda killar med största hunden kallar sig själva "Mimi". Låter inte speciellt skrämmande

7.    länk #22
    Göran.Ws avatar
    Forumgud Medlem: Aug 2007
    Ålder: 44
    Län: skåne Tomelilla

Väldigt få anabolstinna, rohypnolfyllda killar med största hunden kallar sig själva "Mimi". Låter inte speciellt skrämmande
    Dagens garv

"Ge mig vilken miljögodkänd panna som helst och jag kan elda den så förbannat dåligt så den inte ens skulle bli i närheten av miljögodkänd, det är en konst att elda ved pannor rätt"

8.    länk #23
    Inloggad
    Dagens garv
    Dagens?
    Eller förrförra månadens? Hehe
    Jag är en HAN.

9.    länk #24
    Göran.Ws avatar
    Forumgud Medlem: Aug 2007
    Ålder: 44
    Län: skåne Tomelilla

Jag kallas skalman så jag är inte så snabb hehe
    "Ge mig vilken miljögodkänd panna som helst och jag kan elda den så förbannat dåligt så den inte ens skulle bli i närheten av miljögodkänd, det är en konst att elda ved pannor rätt"

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Taggar

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
idag 19:30
Marlene Eskilsson
idag 13:17
johan_mlg
igår 21:29
Heidi Mikalsen