Diversearbetare
· Göteborg
· 11 189 inlägg
Ser ut som en hårdtrimmad vanlig gran.
Har du hört med en plantskola? Bäst att ta med någon liten kvist så att de kan hjälpa dig hitta granplantor som liknar dessa. Du kan också behöva få råd om hur du bäst bär dig åt för att "reparera" en så här uppvuxen granhäck.
Granar är känsliga för torka och det är en svår årstid för nyplantering just nu. Bäst chans att lyckas har du om du väntar till sen höst.
Granar är känsliga för torka och det är en svår årstid för nyplantering just nu. Bäst chans att lyckas har du om du väntar till sen höst.
Klicka här för att svara

