Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    BaggenMaths avatar
    Junior medlem Medlem: May 2010
    Län: Nacka

Hur blir man av med ris i stockholmsregionen

Jag skulle vilja få ris hämtat från en villatomt i nacka. Någon som vet vem jag kan ringa? Pris?

2.    länk #2
    Nykomling Medlem: Aug 2006

Sita är ett alt
    http://www.sita.se/Erbjudanden/Regio...a-grenar--ris/

Billigare om hemtagning samma dag... 980kr kom jag undan med ifjol(hemtagning samma dag)
    10 m³ fyller du på ett par timmar

3.    länk #3
    StockholmMs avatar
    Fullvärdig medlem Medlem: Jan 2008
    Län: Stockholm

Nacka kommun har en bra service också, om det inte är alltför stora volymer:
    Klicka på bilden för en större version

Namn:	tradgardsavfall.jpg
Visningar:	11
Storlek:	34.0 KB
ID:	52412  

4.    länk #4
    BaggenMaths avatar
    Junior medlem Medlem: May 2010
    Län: Nacka

Bra pris!

Helst skulle jag vilja få riset hämtat av en bil med kran och container. Inget jobb för mig knappt. Har mailat Sita.

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Taggar

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
idag 19:30
Marlene Eskilsson
idag 13:17
johan_mlg
igår 21:29
Heidi Mikalsen