Hej,

Skall hjälpa en bekant att programmera ett PC1616. Eftersom han bara har LED manöverpanelen tänkte jag plocka med min LCD display för att underlätta programmeringen.

Går det att göra lätt och smidigt eller kräver det mkt arbete?
Måste jag programmera om mitt system eller är det bara att ansluta manöverpanelen igen?

Tack!
 
Det kommer att gå bra. Du kanske får göra en adressuppdatering under 902. Men bara om det inte fungerar.
 
Tack!

Då testar jag det i helgen.
 
Rena skrev:
Tack!

Då testar jag det i helgen.
Funkade klockrent!

Tack för hjälpen!

En liten fråga som dök upp när jag programmerade. Under sekvens 320 och 330 (sabotage) skall man programmera karaktär/kod för SIA eller om det var Contact-ID. Detta var tvunget trots uppringning till privattelefon.
Spelar det någon roll vad man skriver där?
 
Jag brukar köra 01 hela vägen igenom. Har egentligen aldrig funderat på varför just 01, men det fungerar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.