Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Vill du vara med i en tävling hos oss? Tänk då på att fylla din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering, så att det blir smidigt för oss att skicka vinsten till dig. Vi diskvalificerar ditt tävlingsbidrag om profilen inte är ifylld.
0 svar · 1,7k läst
·
B
Bästerortarn: [citat] Såvitt jag vet spelar bästa Nicklas bara gitarr, och det med nöd och näppe 🤪 Så du blandar nog iho ...... eller vänta fan, är vi släkt? 😮
232 svar · 6,6k läst
·
G
Ganescha: Ja jäklar va häftigt, jag som aldrig vinner något! Detta va verkligen en enormt stor överraskning. Så roligt och pengarna är verkligen välbehövliga nu inför alla renoveringarna! 🙏🥳
95 svar · 3,0k läst
·
SC Aero
SC Aero: Lycka till 👍
125 svar · 5,3k läst
·
Dennan4
Dennan4: [citat] Wow, tack det ser hela familjen fram emot!
63 svar · 1,9k läst
·
MultiMan
MultiMan: Aldrig vunnit något innan! Miljoner tack! Får jag ett PM med vad som händer nu? 😊 Jag kom på en ytterligare bra sak med en lite mindre grill, den får plats i min nyköpta Minibil som jag skaffat och gjorde en tråd om. Nu kan jag leka kock hos vännerna också med en riktigt fin grill!
203 svar · 6,0k läst
·
SågspånPappspikEternit
SågspånPappspikEternit: Nu har jag också satt knölarna i jorden! Det var generöst innehåll i flera av påsarna, så jag delade upp knölarna på flera krukor 😀. Tack ByggaHus för vinsten och tack New Botanic för generositeten! [bild]
108 svar · 3,5k läst
·
S
stabur: ☹️☹️
128 svar · 4,6k läst
·
M
Madelene_Eriksson: [citat] Tack! Jag undrade varför DHL var så envisa med att vilja leverera något jag inte beställt!
103 svar · 3,4k läst
·
joary639
joary639: [citat] Du känns tveksam
2 svar · 206 läst
Andrea Rosberg
Andrea Rosberg: Då var tävlingen avslutad! Tackar för alla fina tävlingsbidrag. Dagens lyckliga vinnare är @pjkw med inlägg #6. Stort grattis! 🥳 Vi hoppas att din nya linjelaser från Bosch hjälper dig få ett jämnt och perfekt källargolv. Redan nu är en ny tävling igång där hela två medlemmar har chansen att vinna varsin slangbox från Gardena, missa inte det! 🌿 Trevlig helg!
146 svar · 4,5k läst
·
D
danielcse: [citat] Se inlägg #120.
135 svar · 4,6k läst
·
Andrea Rosberg
Andrea Rosberg: Påskledigheten är över och därmed även tävlingen om pallkragen i cortenstål från Rostikt. 🐣 Som alltid är det lika roligt att ta del av era motiveringar, tack till alla som deltog! Den här gången går vinsten till @Satsuki med motivering #90. Stort grattis! 🥳Vi hoppas få se en riktigt fin odling i din nya pallkrage. Förhoppningsvis låter myrorna dig njuta av vinsten i fred.
95 svar · 4,0k läst
·
A
Alexandra59: [citat] Grattis!
438 svar · 14,6k läst
·
T
twoody: Stort tack sista hammaren innan pensionen, tredje hammaren på 32 år.
86 svar · 4,9k läst
·
FredrikR
FredrikR: [citat] Håller återigen tummarna att just du har tur och vinner. Även om vinnaren redan är korad. 😉
74 svar · 2,4k läst
·
R
Roger Fundin: [citat] Du har nog råkat hamna i fel tävlingstråd 🙂
174 svar · 4,5k läst
·
D
Du och 19till: Nu är prylarna här. Är förvånad över den snabba leverans tiden.
54 svar · 2,1k läst
·
E
etompau: Nu har roboten fått köra sitt första städpass, och kan bara säga att jag är imponerad av hur många funktioner man har lyckats pressa in i en sådan här produkt. Dammsugning, golvmoppning med dubblar roterande dukar, vattentankar och automatisk tömning via dockningsstationen. Lägg sedan till kamera, LIDAR och någon sorts AI-funktion för hinderdetektering samt mekanism/motor för att
244 svar · 6,8k läst
·
Sussi11
Sussi11: Haha😂 Den kom upp, jag svarade😂 [citat]
66 svar · 6,3k läst
·
R
Riverground: [citat] Stort tack! Efter en snabb titt att allting var helt så är mixern nu inslagen i väntan på dotterns födelsedag :)
97 svar · 2,7k läst
·
L
LeDan: [citat] Oj, tack så mycket! Vad spännande det ska bli. Återkommer med meddelande när de kommit fram 🤗
20 svar · 2,0k läst
·
philsson87
philsson87: [citat] Wow! Vad glad jag blir! Det trodde jag aldrig. Tusen tack 🥳🥳🥳
113 svar · 3,7k läst
·
S0MMER
S0MMER: [citat] Tävlingen är tyvärr slut 🥳
193 svar · 5,9k läst
·
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Här satte vi igång med pepparkakshus-bygget på självaste julafton. God Jul alla husbyggare! 🌲🧑‍🎄🌟 [bild] [bild] [bild]
57 svar · 9,4k läst
·
janwide
janwide: Tack! Nu ska jag vispa med klass.
114 svar · 4,7k läst
·
G
Glenno83: Ingen huggkubbe ännu men pall får agera stabil mark. Använd en gång och fungerade klockrent. Ikväll ska frugan tända brasan så bastun är varm när jag kommer hem efter lite äventyr!
140 svar · 6,7k läst
·
useless
useless: [citat] Jag har aldrig varit med om att Gmail på egen hand bumpar något i ett forum? Sen brukar man ju säga att man ska läsa en tråd innan man svarar. Orkar man inte ens läsa första ordet i rubriken kanske man inte är någon vinnare? 😉
205 svar · 7,9k läst
·
Isakare
Isakare: [citat] O tack så hemskt mycket, nu blev jag rörd ☺️ Vet inte hur jag ska förklara för Bettan att hon måste maka på sig för en ny förmåga, tänk om hon blir ledsen 😢 vi har ju varit vänner i så många år 🤗
154 svar · 7,0k läst
·
U
Ulrika Allansson: [citat] Nu är fuktmätaren mottagen och den sätts i arbete till helgen när veden ska kontrolleras. Tusen tack igen och jag önskar er alla en fin första advent 🕯️
59 svar · 6,6k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.