Hej,

På vårt entretak la vi betongtegel som vi har på resten av huset.

Problemet är har jag nu insett att entretaket har för dålig lutning.

När det ösregnar under en längre tid så får vi "fukt" i innetaket i hallen.

Nu till min fråga..

Är plåttak bästa lösningen på detta?

//Johan
 
Det är väl likvärdigt med ett riktigt papptak. Båda är täta om de är korrekt utförda.
 
Svetsad papp eller bandtäckt plåt ska det vara inget annat???
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.