Tagg: vedpanna
Här samlar vi allt om vedpanna.
Andra taggar som innehåller ordet vedpanna är: vedpanna-ackumulatortank, vedpanna-ved, vedpanna-värme, vedpanna-parca-fammal, keramik-vedpanna-baxi, vedpanna-fläkt, ved-vedpanna-combi-heat, oljetank-vedpanna-ved-ackumulatortank-trycklös, vedpanna-solceller, thermia-vills-classic-mot-vedpanna
-
T
För högt tryck i värmesystem med vedpanna.
Hej! Har enligt spec. Vedpanna molle Expansionskärl 200 liter Contraflex. 3 stycken ackumulatortankar varav 1 tekniktank med 120l... -
E
vedpanna eller vattenmantlad kamin?
Vi har ett hus på cca 150 kvm som just nu vi värmer upp med en elpanna samtidig har vi ved kamin också. Vi skulle vara tacksamma om ni kan tipsa... -
S
Rökgasfläkt CTC V35
Har någon bytt lager i en rökgasfläkt till CTC V35? Den har låtit lite illa ganska länge och rätt som det är blir det dags. Tur att våren är på... -
M
Vedpanna ctc 265B
Precis flyttat in I ett hus med denna värmepanna. Den fungerar men används inte. Finns något värde i denna? Den ska bort och jag undrar om det är... -
S
Tirolia vedpanna
Hej , jag har köpt ett litet hus där det finns en vedpanna i köket , Tirolia KS- L 15/20 , men jag har ingen broschyr eller bruksanvisning till... -
S
LUFTVATTEN / VEDPANNA
Har idag ett fungerande vattenburet värmesystem med vedpanna i köket, skulle vilja komplettera det med en luftvatten installation men vill även ha... -
Vedpanna utan märkning
Hej! Har köpt en gård med bergvärme men även en större vedpanna som vi tänkt använda vid kallare väder eller annat behov. Men hittar ingen... -
V
vedpanna med ackumulatortankar
Hej vad tror ni om denna ritning ? Rören är 1 1/4 tum fram till att de stiger till elementen där är rören 1/2 tum (de smalare rören på ritningen )... -
D
Optimera vedpanna + jordvärme
Hej, Jag har jordvärme + en stor ack-tank för uppvärmning av huset. Utöver det finns en wamsler vedpanna som är kopplad till ack-tanken. Om jag... -
Hur ta bort Norrahammar kökspanna
Hej på er! Nu har jag något lite klurigt för er att fundera på. Jag har en kökspanna, en Norrahammar 300 från 1963 som jag nu vill ta bort. Då...