Hej
Går i funderingar om vad ett stenhus i isoleca, putsat typ ny funkis skulle kunna kosta, ni som har byggt var vart det och hur stort och på platta eller sluttning??
Jag planerar att låta någon mura och putsa det åt mig och sedan greja det mesta själv med egna entrepenörer och eget arbete eller lönar det sig att jaga total entr??
Jag jobbar själv som projektledare inom el och vet/kan det som behövs i kontrakts biten osv kan även få tag i material via kontakter.
Kom med info allt mottages med tacksamhet.
Mvh
Rolle