Jag tänker på tapetseringen. Har hört att man kan tapetsera direkt på lättbetongen.. kan det stämma? Behövs inga gipsskivor eller något annat som tapeterna skall fästa på? Det är ett litet problem på vägen men jag grubblar för mycket på just det.
Tacksam för information
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.