C cogo #1 Medlem · 38 inlägg 30 aug 2005 08:58 cogo Medlem 38 inlägg 30 aug 2005 08:58 #1 Har läst tidigare trådar om A-hus, men skulle vilja veta mer. Någon som vet bra och dåliga saker? vad de har för standard? Ungefär vilken prisklass ligger de i?
Har läst tidigare trådar om A-hus, men skulle vilja veta mer. Någon som vet bra och dåliga saker? vad de har för standard? Ungefär vilken prisklass ligger de i?
C cogo #2 Medlem · 38 inlägg 30 aug 2005 08:59 cogo Medlem 38 inlägg 30 aug 2005 08:59 #2 Oj det blev lite fel den här tråden ska inte vara här...