Hej!
Hur skilje rman på olika "stenar" som de vanliga stenhusleverantörerna levererar? Jag funderar på finja, örement tex . Maxit eller lecca?
Hur ska man kunde jämföra de tekniska beskrivningarna, avseende fukt, värmeegenskaper och annat. Hur välja??
Någon som vait i kontakt med Örement och fått service? De verkar inte kunna serva/hjälpa en om man int ebor i Eslövstrakenten. Bor själv i Trelleborg
HJÄÄÄÄLP! :-?