Hej!
Har varit i kontakt med Stenhusarkitekten i Norrköping...
Någon som har erfarenheter att dela med sig...?
 
Finns nog flera på forumet med erfarenheter av folket bakom Stenhusarkitekten. Sök på "Anders Lundgren" på forumet. Om jag inte missminner mig så är "Stenhusarkitekten" namnet på nya firman efter att "Stenhuset" gick i konkurs för ca 1 eller 2 år sedan.
mvh stenhus05
 
Hej

Ett svar bättre sent än aldrig. Vi har inte arbetat direkt med honom men vi har upplevt att han fullföljt sina åtaganden bra./ Sarah

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.