Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    Nykomling Medlem: Feb 2007

Fabriksvisning och bilder Villa Kalmar - Smålandsvillan

Hej,

Tänkte dela med mig av bilder och information från Smålandsvillans fabrik i Vrigstad och på mitt eget husprojekt, en villa Kalmar i Ljungby. Följ länken nedan.

http://husblogg.termikmedia.se/

2.    länk #2
    Junior medlem Medlem: Apr 2006

Kul att se bilder från fabrik kommer det fler bilder snart kanske.
    mvh svempa
    Svempur

3.    länk #3
    Nykomling Medlem: Feb 2007

Bilder finns på min blogg

Jag orkar inte sitta och ladda upp alla bilder i detta forumet när de redan finns i min blogg: husblogg.termikmedia.se under "fabrik...."

4.    länk #4
    Fullvärdig medlem Medlem: Jul 2006

Hej

kul med lite bilder!! undrar hur isoleringen är fäst i sidoväggarna på grunden, skruvas dom fast eller sitter dom på nått annat sätt?

5.    länk #5
    Fullvärdig medlem Medlem: Mar 2005
    Ålder: 31
    Län: Kronoberg

Hehe het kranförare nästan så man måste mobba hanna lite nästa gång, Hon fastnar ofta på bild nu förtiden

6.    länk #6
    Nykomling Medlem: Dec 2007
    Län: kronoberg

tyvärr går det inte att komma in på din sida via länken

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 19:30
Marlene Eskilsson
igår 13:17
johan_mlg
24 maj 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42