Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    Senior medlem Medlem: Feb 2007

Ni med hjälpande föräldrar

Ni som har föräldrar som hjälper och ställer upp utan att kräva en massa åter.

Glöm inte att tacka dem!

Själv drar sig inte mina föräldrar från att stjälpa hur mycket som helst och jag har därför sagt upp all kontakt.

2.    länk #2
    Robert_Marias avatar
    Forumgud Medlem: Dec 2004
    Län: Västmanland

Oj vad man känner igen sig. En av oss två har hjälpande föräldrar, den andra stjälpande. Ens föräldrar har en jättebra kontakt med de andra föräldrarna pratar vi knappt med.

Nu när bygget är klart ska förhoppningsvis de frusna relationerna bättras på.

3.    länk #3
    P-platss avatar
    Senior medlem Medlem: Jan 2006

Själv sitter jag här med ett foto från förra sommaren på mig och min far och ångrar att jag aldrig fick tackat honom innan det var försent...
    Han har hjälpt mig mycket och man har lärt sig att värdesätta det man har nu efter hans bortgång.
    Vi kör hårt med min mor och svärföräldrarna nu istället...
    mvh. Patrik Jonasson
    Amatör och husägare!
    Säljare av verktyg, maskiner och
    förnödenheter till industrin.

4.    länk #4
    sawsaw
    Gäst
    Ja, det är mycket man lär sig av föräldrarna och som man många gånger tar lite för givet men allting har sin ände och det vill man inte riktigt inse alltid.

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 19:30
Marlene Eskilsson
igår 13:17
johan_mlg
24 maj 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42