Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    Senior medlem Medlem: Jan 2004

Hem o hus mässa Kristianstad 31/3 - 2/4 - 06

Ok då startar jag en ny tråd i dett aämne.. Jag ska undersöka om det finns nån bra plats vi som vill träffas kan mötas på. Jag återkommer med svar.. *

Det kommer att finnas Kafe o Restaurang i A-hallen, det kan väl vara ett lämplligt ställe att mötas på tycker jag.

2.    länk #2
    Immobils avatar
    Gudfader Medlem: Oct 2003
    Län: Blekinge

Re: Hem o hus mässa Kristianstad 31/3 - 2/4 - 06

Då repeterar jag öppettiderna:
    8-) 31 mars - 2 april *
    Mässtider:
    Fredag 31/3: 12 - 17
    Lördag 1/4: * 11 - 17
    Söndag 2/4: *11 - 17

Jag ska försöka komma på den utsatta tiden. Ni kommer att få ett IM med mitt mobilnummer.

3.    länk #3

Eller så gör man en helhelg av de.. Kristianstad på lördagen o Hbg på söndagen..

4.    länk #4
    liers avatar
    Senior medlem Medlem: Feb 2006
    Ålder: 38
    Län: Västerbotten

Jo men det är lite långt från Umeå :'( annars hade jag gärna kommit
    Den som gräver en grop åt andra, faller oftast i den själv.

5.    länk #5
    liers avatar
    Senior medlem Medlem: Feb 2006
    Ålder: 38
    Län: Västerbotten

Nä avståndet har inte så stor betydelse ;D men det är så mycket annat som ska passa in som barnvakt kattvakt mm
    Den som gräver en grop åt andra, faller oftast i den själv.

6.    länk #6
    Nykomling Medlem: Nov 2005

Skall försöka hinna med att köra in en runda. Vi har nämligen slutbesiktning den 30:e mars sen är det inflyttning och städning av gamla boendet som gäller. Men man kan behöva ett break också så vi får se.

Sven

7.    länk #7

Blir nog inte svårt att ta miste på mig... Har en fru som är längre än mig + att vi har en stor bred syskonvagn... ;-)

8.    länk #8

Näe då e de frugan du ska skrika på jag har körkort för den.. ;D ;D ;D

9.    länk #9

Ursäkta, men mässan är väl nästa helg, eller? Hur sjuk har du varit?

Sven

10.    länk #10

Helt rätt Fojje.. Träffen är nästa Lördag den 1 April kl 13:00..

11.    länk #11

Det låter bra de Inger.. Krya på dig så länge..

12.    länk #12

Detsamma säger jag, krya på dej Inger. Det känns väl bra att komma på att du är en hel vecka yngre än du trodde. Trevlig helg.

Sven

13.    länk #13
    Immobils avatar
    Gudfader Medlem: Oct 2003
    Län: Blekinge

Inger.P. skrev:
    Jag känner mig därför tyvärr nödsakad att tacka nej till morgondagens träff *:'(
    > Bah, bara en släng av kalendersjuka. Hoppas du har kurerat dig till nästa helg.

14.    länk #14

Då lyfter jag denna tråden eftersom det börjar närma sig.. Och är det någon som kommer utomsocknes ifrån och vill ha vägbeskrivning så är det bara att säga till här så ordnar det sig..

15.    länk #15

Då lyfter jag denna tråden igen.. Då var det dags idag.. Jag hoppas att så många som möjligt har möjlighet att komma loss så vi kan träffas idag..
    VI kommer att träffas vid Kafe/restaurangen kl 13.. Ha en bra dag alla!

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 19:30
Marlene Eskilsson
igår 13:17
johan_mlg
24 maj 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42